Trójka zebrała od słuchaczy prawie 300 tys. zł


Po dwóch miesiącach publicznej zbiórki pieniędzy na Program III Polskiego Radia wpłynęło blisko 300 tys. zł.

"Rz" rezygnuje z korespondenta i biur terenowych


"Rzeczpospolita" (Presspublica) odwoła na początku lutego br. swojego korespondenta z Berlina Piotra Jendroszczyka. Zamyka też w siedmiu miastach Polski biura terenowych korespondentów, którzy mają pracować w domu. Obie decyzje podyktowane są oszczędnościami.

”Gazeta Lubuska” testuje newsroom przyszłości


”Gazeta Lubuska” kończy testować pilotażowy projekt pod nazwą newsroom przyszłości. Jego rozwiązania będą wprowadzane w pozostałych dziennikach Mediów Regionalnych.

Mariusz Dąbrowski wicedyrektorem radiowej Jedynki


Mariusz Dąbrowski będzie zastępcą dyrektora Programu I Polskiego Radia. Zastąpi odwołaną wczoraj Beatę Biały.

O. Rydzyk broni "potępianego" Pospieszalskiego


- Wiem, że są bardzo potężne ataki na pana redaktora Pospieszalskiego, za ten jego film. Jakaś rada etyki potępia go. Nie wiem co to za etyka, pewno jakaś socjalistyczno-marksistowska, jakaś sytuacyjna, a nie etyka obiektywna, chrześcijańska - mówił wczoraj na antenie Radia Maryja ojciec Tadeusz Rydzyk. W ten sposób redemptorysta bronił przed zarzutami wystosowanymi przez Radę Etyki Mediów filmu Jana Pospieszalskiego "Solidarni 2010" nadany przez TVP.

UPC wprowadza wideo na żądanie w Trójmieście


UPC Polska poszerzyła zasięg usługi wideo na żądanie o Trójmiasto, Rumię i Stargard Gdański.

"Pytanie na śniadanie" ma więcej widzów


Zmiana pory nadawania przez TVP 2 "Pytania na śniadanie" poprawiła wyniki programu – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Tomasz Rakowski p.o. dyrektorem TVP Lublin


Tomasz Rakowski ma dziś objąć obowiązki dyrektora TVP Lublin – ustaliła "Gazeta Wyborcza Lublin".

Przez wybory mundial w TVP będzie uboższy


Oprawa relacjonowanych w Telewizji Polskiej mistrzostw świata w piłce nożnej może być uboższa z powodu przyspieszonych wyborów prezydenckich - poinformował "Super Express".

TVP przenosi spór z MSP do sądu


TVP chce, by sąd zbadał decyzję ministerstwa skarbu, odmawiającą obciążenia siedziby telewizji hipoteką. Miało to zabezpieczać kredyt do kwoty 150 mln zł. MSP odmówiło zgody, uzasadniając, że TVP nie wykazała, na co pójdzie kredyt oraz z czego zostanie spłacony.

Agora rezygnuje z serwisów agregujących blogi


W czwartek Agora SA zamknie serwisy agregujące blogi: Blogfrog.pl, Blogsport.pl, Biznes.pl, Blogi.edziecko.pl.

Radiowa "Trójka" traci kolejnego dziennikarza


Tomasz Michniewicz odchodzi z Programu III Polskiego Radia. Jako powód podaje brak porozumienia z dyrekcją stacji co do zakresu obowiązków.

"Futbol News" obszerniejszy i z dodatkiem o mundialu


SportLive24 SA, wydawca "Futbol News", zwiększa objętość gazety i wprowadza dodatek poświęcony mundialowi.

"Klub Szalonych Dziewic" przegrał z Dwójką i Polsatem


Średnio 2,1 mln widzów oglądało w TVN serial "Klub Szalonych Dziewic".

Gazetowa wojna o wschodni i zachodni Berlin


Wydawcy prasowi wprowadzają nowe tytuły bulwarowe w stolicy Niemiec.

znalezionych: 1195, strona 1 z 80
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  -  >>>